רהיטים לבית ריהוט לבית מעבר חלק מחדר ילדים לחדר נוער

מעבר חלק מחדר ילדים לחדר נוער

תמונה של חדר של ילדה

ביום מן הימים, בעתיד הלא רחוק בכלל, יגיע השלב שבו תצטרכו לשדרג את חדר הילדים ולהתאים אותו לבני נוער מתבגרים. השינוי לא חייב להיות מיידי והוא גם לא חייב להיות קפדני במיוחד, כאשר הכי חשוב לעשות אותו מהנה ככל הניתן. הרגל זה משהו שקשה לשנות, במיוחד אצל מבוגרים, אבל גם בקרב ילדים קטנים שנמצאים לקראת השינוי והמעבר לבגרות. בדיוק בגלל זה השינוי לא צריך להיות קיצוני ומהיר, מומלץ לעשות אותו הדרגתי ונעים בשביל לייצר חוויה חיובית לא רק בחדר הילדים, אלא בכל הבית.

הגיע הזמן לשינוי

רהיטים הם משהו שמצד אחד כיף מאוד לחדש ברגע שהם מתיישנים, אבל בשביל חלק מהאנשים זה יכול להיות גם קצת קשה, בגלל נטייה להיקשר לחפצים ולאירועים משמעותיים שאולי התרחשו בהקשר אליהם. בנוסף, יתכן ואתם מתכננים ילד נוסף בהמשך הדרך, אז אולי תצטרכו להשאיר גם רהיטים שיתאימו לחדרי שינה לילדים. במידה ואתם חושבים שיהיה לכם שוב צורך ברהיטים הישנים בעתיד, אפשר לאחסן אותם ולא להיפטר מהם.

השינוי והמעבר לחדר לילדים בוגרים יותר יכול להיות לא פשוט, אבל על מנת להקל על הילד שעובר את החוויה ניתן לעשות זאת בהדרגה, אך לא יותר מדי. אי אפשר לערבב יותר מדי בין המצב הישן למצב החדש של החדר, על מנת שהילד יסתגל גם להרגלים החדשים שבאים עם הגיל. במקום לשכב על הרצפה ולקשקש על דפים, עכשיו צריך לשבת ליד שולחן מסודר ולצייר בחוברות שבסופו של דבר תיהפכנה גם למחברות שבהן הוא יכתוב את שיעורי הבית שלו.

חדרי שינה לילדים

כאשר אתם ניגשים לרכוש ריהוט חדש לילד שעתיד להתבגר, שימו לב שאתם לא קונים ריהוט גדול מדי. עדיף לא ללכת על רהיטים מאוד גדולים יחסית לילד, שיהפכו לשמישים רק בעוד שנה-שנתיים. אין טעם להכניס לחדר שולחן כתיבה שהילד לא מסוגל בשלב זה להגיע אליו, אפילו אם זה רק כדי לקחת חפץ שמונח על גבי השולחן.

בתוך כל התהליך הזה חשוב גם לתת במה ולשמוע את קולו של הילד. גם אם מדובר בילד קטן שעדיין לא מאופס לגמרי על הדברים שהוא אוהב, תמיד כדאי לתת לו להרגיש שהוא שותף לעניין ועוזר בתהליך קבלת ההחלטות, בסופו של דבר חדר מעוצב יעשה טוב לילד, אבל גם להיות שותף לתהליך עשוי להיות מועיל במיוחד. שיתוף פעולה יעזור לילד לקבל את השינוי יותר בקלות ואולי אפילו להתרגש ממנו, מה שמאוד מומלץ מכיוון שהחוויה תיצרב אצלו בזיכרון בתור משהו חיובי.

עיצוב חדרי ילדים בהתאמה אישית – שימו במרכז את הילד!

ילדים אוהבים את הפינה שלהם, עיצוב חדרי ילדים לבנים או לבנות, צריך לקחת בחשבון מגוון נושאים חשובים, כגון: איזה מיטות ילדים מתאימות (יש מגוון מיטות, מיטות קומותיים, מיטה מעץ מלא, ארון הזזה או עם דלתות נפתחות וכו'). הרי אנו רוצים לתת לילדים שלנו כל מה שרק ירצו, ולעתים שוכחים שפשוט אפשר לשאול אותם איזה רהיטי ילדים ונוער הם היו רוצים בחדר שלהם… האם ארונות הזזה או מיטה וחצי יעשו להם את היום?… מי יודע 🙂 אכן עיצוב חדרי הילדים של היום הינו משימה מאתגרת במיוחד!

אכן עיצוב חדר שינה ילדים הוא אירוע לא פשוט!

ריהוט חדרי ילדים ונוער ניתן להשיג בשלל צבעים, חומרים, איכות גימור – וכמובן מחיר. לחדרי ילדים צריך להיות אפקט מרגיע מצד אחד, מקום שכיף להיות בו, שאפשר ללמוד בו למבחנים ולהכין שיעורי בית (בדיוק לשם כך נועדו שולחנות כתיבה לילדים!), אך גם מקום להשתולל ולהיות – ילד. חדר ילדים ונוער מעוצב היטב יהיה כזה הנותן ביטוי גם לאופיו של הילד, ומאפשר לו לקחת חלק בהחלטה לגבי הריהוט אשר יהיה בחדר ילדים שלו. חדר ילדים קומפלט הוא לא תמיד סיפור פשוט ובטח שלא נחשב ריהוט זול לבית. חדרי ילדים ונוער מעוצבים ומעץ מלא ניתן להשיג במבצעים מעולים מעת לעת, אז אל תהססו לבצע מחקר שוק מקיף, לבקש הנחות ולהתמקח על המחיר הטוב ביותר לחדר מעוצב כפי שמתאים לכם בדיוק. לחדר ילדים
מודרני וכזה המשרה אווירה נוחה לילד, צרו קשר היום 🙂

Related Post

ארגז בירות מצנן

משפצים בקיץ? הנה כמה אופציות לארגז בירות שיצנן אתכם קצתמשפצים בקיץ? הנה כמה אופציות לארגז בירות שיצנן אתכם קצת

הימים הכי חמים של הקיץ כבר מאחורינו, וזה הזמן בו רבים מפשילים שרוולים ופוצחים בעבודות שיפוץ עצמאיות או בעזרת אנשי מקצוע. מצד שני, אי אפשר לומר שהטמפרטורות כבר קרירות ולכן

תנועה בטוחה ונוחה עם כיסא גלגלים

חשיבות סידור נכון של הבית, לתנועה בטוחה ונוחה עם כיסא גלגליםחשיבות סידור נכון של הבית, לתנועה בטוחה ונוחה עם כיסא גלגלים

כאשר אדם קשיש או אחד מבני המשפחה הצעירים יותר נזקק לסיוע של כיסא גלגלים, יש לא רק לבחור את הכיסא המתאים לצרכיו, אלא לעיתים קרובות גם לסדר את הבית כך