רהיטים לבית ריהוט לבית מהו בוהו שיק? והאם זה הסטייל בשבילך?

מהו בוהו שיק? והאם זה הסטייל בשבילך?

לכל אחד מאיתנו יש העדפות מבחינת סגנונות העיצוב של ביתו והחדרים השונים. הדבר המתבטא בפריטי הריהוט, בדלתות באקססוריז שונים וכן הלאה. אחד מהסגנונות על האלו נקרא בוהו שיק שרובנו שמענו עליו אך לא כולם יודעים במה בדיוק מדובר, והאם זהו באמת הסגנון המתאים להם. בשורות הבאות נביא מידע בנושא וכך תוכלו להבין האם זהו סטייל המתאים גם לכם.

מה זה בוהו שיק

בוהו שיק הוא סגנון מיוחד שיצא לעולם לפני כשישים שנה, בשנות השישים של המאה הקודמת. בעשורים האחרונים יותר ויותר אנשים מתחברים מחדש אל הסגנון הזה עקב המגמה של חזרה אל הטבע והאדמה, התחברות אל הדברים הפשוטים, השפעה של האינטרנט והרשתות החברתיות, מגמות של ניו אייג' ועוד. 
רבים מייחסים את הבוהו שיק אל ילדי הפרחים בארצות הברית של שנות השישים, אך למעשה מביני דבר אומרים שתחילתו כמאה שנים לפני כן במחצית השנייה של המאה ה-19. בנוסף, יש הגורסים כי עד לשנות ה-90 של המאה ה-20 בוהו שיק לא היה סגנון מקובל במיוחד, ורק אז קיבל את הדחיפה הגדולה שלו – בעיקר בגלל השפעתה של סצנת הרוק של סיאטל. בתקופה זו התבלטו חולצות פלנל משובצות, שכמיות, שכבות, מחממי רגליים וצעיפים שעם הזמן קיבלו וריאציות שונות.
 אפשר לומר שמה שמאפיין את הבוהו שיק הוא דגש על מראה טבעי ויצירתי, עבודות יד מסורתיות, ולצידם גם פריטים תעשייתיים אך הדגש הוא כאמור על חומרי גלם טבעיים ומראה פשוט יחסית.

האם זה מתאים לכם?

 

על השאלה האם סגנון בוהו שיק מתאים לכם רק אתם תוכלו להשיב. יחד עם זאת, חשוב להבין שאם רוצים לעצב בית בסגנון בוהו שיק לא צריך לעשות מהפכה גדולה ולעשות שימוש בהמון פריטים שמעמיסים על החלל. למעשה כל הנקודה היא לתכנן ולחשוב כיצד מוסיפים כמה פרטים שיעשו את ההבדל ואת הנגיעה המתבקשת. יכול להיות שמדובר בשטיח, כלי אוכל, אהיל קש, כורסת ראטן, סולם במבוק וכדומה. בכל מקרה חשוב להבין שמראה בוהו שיק הוא ממש לא מראה זרוק או מוזנח. למעשה כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של פריטים בסגנון בוהו שיק שהינם באיכות גבוהה של מוצר ולעיתים משלבים גם אלמנטים מודרניים.
בשורה התחתונה, אם אתם מתחברים למראה המשדר יותר פשטות, אווירה חמימה, נעימה ומזמינה, קשר אל הטבע ואנושיות, יתכן מאוד שכמה פריטי בוהו שיק יעשו עבורכם את העבודה.

Related Post

הסוף למריבות על המים חמים - מעכשיו מתקלחים מתי שרוצים וכמה שרוצים

הסוף למריבות על המים חמים – מעכשיו מתקלחים מתי שרוצים וכמה שרוציםהסוף למריבות על המים חמים – מעכשיו מתקלחים מתי שרוצים וכמה שרוצים

מכירים את הסיטואציה הזו, שבני המשפחה מודאגים ומתחילים לריב על מים חמים שאולי יישארו ואולי לא לצורך מקלחת או אמבטיה? מכירים את הצורך להתקמצן על מים חמים בדיוק כשבא לכם