רהיטים לבית ריהוט לבית משפצים בקיץ? הנה כמה אופציות לארגז בירות שיצנן אתכם קצת

משפצים בקיץ? הנה כמה אופציות לארגז בירות שיצנן אתכם קצת

ארגז בירות מצנן

הימים הכי חמים של הקיץ כבר מאחורינו, וזה הזמן בו רבים מפשילים שרוולים ופוצחים בעבודות שיפוץ עצמאיות או בעזרת אנשי מקצוע. מצד שני, אי אפשר לומר שהטמפרטורות כבר קרירות ולכן באמצע או אחרי העבודה תמיד רוצים קצת להצטנן ולהתרענן. ארגז של בירות ישראליות מובחרות יעשה את העבודה בהצלחה. במאמר הבא נביא כמה אופציות לבירות מצוינות שתוכלו להכניס לארגז.

איך בונים ארגז בירות?

טוב, ברור שאפשר פשוט לגשת לאחד מרשתות השיווק ולקנות שישיית בירות או יותר. יחד עם זאת, לא בכל המרכולים תוכלו למצוא את הבירות הטובות באמת, או לפחות לא מבחר עשיר שלהן. אם אתם מוכנים להסתפק בפשוטות ביותר, לכו על זה, ואם לא – כדאי שתדעו שאפשר להזמין ארגז בירות ישראליות מצוינות דרך האינטרנט. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתרים כמו בירבאזאר, שמציעים קשת רחבה מאוד של בירות מקומיות מעולות, לבחור את אלו שאתם רוצים וכך ליצור ארגז משלכם, שיגיע במהירות אליכם.

איזה בירות להזמין דרך בירבאזאר ואתרים דומים?

למרבה השמחה, יש לא מעט בירות ישראליות מעולות שצצו בשנים האחרונות, עם התפתחות הענף המקומי. אם כבר דיברנו על בירבאזאר, זהו לא רק אתר אלא קודם כל מבשלה המציעה מגוון בירות טעימות ומיוחדות. למשל, נמליץ על בירת החתול השמן בעלת הטעם העדין, הגוף הקליל, עם מעט מרירות ואיזון, ביחד עם ארומת פירות מרעננת. כמו כן, אפשר ללכת על בירה ויטני שהוכנה מחיטה מעולה מגרמניה, בעלת טעם חמצמץ, יבש ומתוק מאוזן היטב, וארומה של בננה וציפורן.

לצד הבירות האלו של בירבאזאר, יש כמובן עוד מגוון בירות מעולות של מבשלות נוספות. כך למשל, כדאי להכניס לארגז את בירה עוד אלון, אותה מתסיסים בחביות אלון מיושנות אמריקאיות וצרפתיות, ומקבלים בירה בעלת טעם עמוק מאוד עם ארומה של מוקה ווניל. עוד אפשרות היא ללכת על הבירות המצוינות של מבשלת בירה מלכה מקיבוץ יחיעם, למשל האדמונית שהינה בירת אייל בלתי מפוסטרת בעלת גוון אדום כמו הבירות האנגליות, שעברה התססה שנייה בבקבוק ומלאה באישיות.

אל תחמיצו גם את הבירות של מבשלת שפירא שזוכות להערכה רבה בסצנת הפאבים של תל אביב, למשל בירת החיטה הבהירה, המרעננת והמהנה בעל נגיעות ציפון ובננה. ולבסוף, נמליץ על הבירה בעלת השם המיוחד ההודית המכוערת, של מבשלת שריגים, בעלת טעמים מתוקים, פירותיים ומרירים, ביחד עם טעם עמוק של כשות.

Related Post