רהיטים לבית ריהוט לבית הסוף למריבות על המים חמים – מעכשיו מתקלחים מתי שרוצים וכמה שרוצים

הסוף למריבות על המים חמים – מעכשיו מתקלחים מתי שרוצים וכמה שרוצים

הסוף למריבות על המים חמים - מעכשיו מתקלחים מתי שרוצים וכמה שרוצים

מכירים את הסיטואציה הזו, שבני המשפחה מודאגים ומתחילים לריב על מים חמים שאולי יישארו ואולי לא לצורך מקלחת או אמבטיה? מכירים את הצורך להתקמצן על מים חמים בדיוק כשבא לכם לעמוד מתחת לזרם חם בלי דאגות? אם כן, הימים האלו יכולים להיות מאחוריכם בלי שום מאמץ ובהוצאה ממש לא גבוהה ביחס לתמורה. הכוונה היא להתקנת מחמם מים על גז.

מה זה מחמם מים?

מחמם מים על גז הוא מתקן לא גדול של כמה עשרות סנטימטרים, הכולל מבער גז שיוצר להבה. את המחמם מתקין איש מקצוע בביתכם ומחבר אותו אל צינור הגז הראשי ואל ברז המים הראשי, כמו גם אל הצנרת שמובילה מים אל הצרכנים הרלוונטיים כמו המקלחת וכיור המטבח. כעת, ברגע שתפתחו את המים הלהבה תידלק באופן אוטומטי ואתם תקבלו מים חמים באופן מיידי. טמפרטורת המים יכולה להיות למשל בין 40 ל- 50 מעלות, או יותר או פחות, ואתם אלו שקובעים באמצעו שלט או לוח מגע את הטמפרטורה הרצויה. מדובר במכשיר הפועל בשקט, אינו נוטה לתקלות, משרת את בעליו לתקופה ארוכה ועלויותיו אינן גבוהות במיוחד.

מה מחמם מים אוטומטי נותן?

הנקודה היא שמחממי מים על גז נותנים מים חמים באופן מיידי וללא מגבלה. בניגוד לדוד החשמל או לדוד השמש, כאן כל עוד הברז פתוח יש מים חמים. וזה אומר שאין יותר דאגות ומריבות או התקמצנות על שימוש במים חמים במקלחת, שתמיד יש מים חמים לשטיפת הכלים וכן הלאה. אין כאן תלות במזג האוויר, אין בעיה עם הפסקות חשמל, ולמעשה הוא גם יותר חסכוני מדוד החשמל. החיסכון מתקבל מפני שהמתקן מחמם אך ורק את כמות המים הרצויה ולא יותר מכך, לא צריך להדליק אותו חצי שעה לפני ולהשאיר דלוק אחרי בשביל לחמם עוד מים. ויתרה מכך, אפשר בהחלט לחבר אותו לדוד השמש וכך להקטין משמעותית את הידלקות הלהבה וצריכת הגז בימי הקיץ.

מרגע שהתקינו לכם את המכשיר, תוכלו ליהנות ממקלחות ואמבטיות חמות לכל זמן שתרצו, לא תיתקעו בתוך מקלחת ההולכת והופכת פתאום לפושרת ואז לקרה, ועל הדרך גם תדעו שאתם תורמים לסביבה שכן גז הוא מקור אנרגיה ירוק יותר מאשר חשמל המופק משריפת דלקים.

Related Post